czwartek, 19 czerwca 2008

Dzień w biegu.



Dzisiaj jest jeden , z tych dni , które spędzamy u lekarzy. Od rana byłam z Michałem w Poradni specjalistycznej u nas. Nie był to czas stracony , bo spotkałam tam koleżanki ze szpitala. Jedna z nich wyszywa (o czym nie wiedziałam) i oglądnęłam jej prace -wymieniłyśmy doświadczenia.
Dowiedziałam się ,że bez problemu można prać kanwę z podmalowanym tłem. 
Dowiedziałam się też ,że można haftować bez tamborka.
 
A oto metoda , którą można haftować bez tamborka:
 
 
Tą metodą podobno dużo szybciej się haftuje. Jeszcze tego nie wypróbowałam . 
 
 
Po południu byliśmy z Michałem u lekarza w Zakopanem.
Skorzystaliśmy z tego, że odwiedziliśmy Zakopane i zrobiliśmy sobie spacer po Tym uroczym miejscu. Oczywiście nie obeszło się bez zdjęć.
 

 Widok na dworzec PKP


 Widok na Tatry z Równi Krupowej




 Na Krupówkach


A taki widok można spotkać tylko w Zakopanem i okolicach


 Mam nadzieję ,że kto był w Zakopanem z przyjemnością przypomniał sobie znajome miejsca . 
A kto nie był z przyjemnością oglądnął jak tam jest.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz