czwartek, 8 grudnia 2016

Bombki z podmalowanym tłem.



Dzisiaj wpis z serii archiwalnych prac. 
Niebawem święta, więc pokażę bombki, jakie powstały
 w ubiegłym roku. Zrobione były dla młodych osób na konkretne zamówienie.

 Pierwsza z serwetki, która od razu wpadła mi w oko.
Motyw dosyć duży, z niebieskim tłem.

Bombka zrobiona na kuli 12 cm, 
pompon w czapce dziewczynki 3D- naklejony biały 
pomponik z taśmy pasmanteryjnej. 

 Za plecami chłopca widać domalowane choinki.

 Dołem podmalowany śnieg, oraz wykończenie perłową,
 satynową pastą strukturalną DailyArt.
 Druga bombka z uroczymi bałwankami, 
domalowane jest niebieskie tło.
 Na niebieskim tle padające śnieżynki i śnieg,
zrobione ze srebrnych cekinów w kształcie śnieżynek, oraz 
białych okrągłych cekinów.

 Wykończenie wstążeczkami w kolorach zimy i mrozu:
srebrną , biało-srebrną i szafirową, oraz pomponikami.

Największą radością dla mnie, jest zadowolenie osób,
 do których trafiają moje prace.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz