czwartek, 13 grudnia 2012

Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło.



Zeszyt od początku  do kompletu miał mieć notesik.
Pierwsze plany, były takie, że do wykonania notesu
użyję innego wzoru papieru
z tej samej kolekcji Magicznej kartki.
 
W trakcie bindowania przedniej okładki zeszytu, była mała wpadka
i dziurki wyszły krzywo.
No cóż czasami się zdarza, nawet najlepszym.
Ponownie musiałam wykonać okładkę i bałam się,
że braknie mi czasu na notes.
Szkoda mi też było wyrzucić gotową okładkę.
 
Po krótkim namyśle odcięłam bindowanie,
pozostało zakryć miejsce odcięcia i kartonik.
Delikatnie zrobiłam sztukowanie papieru, po czym tak wykonałam ozdoby,
że miejsce sztukowanie zostało całkowicie zatuszowane:
 

Papier z Magicznej kartki,
z kolekcji zaczarowane święta.
 


Gałązka jodłowa:wykrojnik Marianne D - LR 0181,
szyszka to zapasy z zeszłorocznych zakupów na ebay'u.
 
 
Gałązka ostrokrzewu: wykrojnik Marianne D - LR 0244,
border: wykrojnik Marianne D - LR 0201,
dziurkacz śnieżynka 1.5 cm
 
W całości komplet wyszedł całkiem nieźle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz