wtorek, 21 maja 2013

Torebka z aplikacją kotka.



Moja kochana siostrzenica długo prosiła mnie o uszycie torebki.
Bezskutecznie, aż przyszedł dzień , że miałam ją pod opieką.
Nicola nie dała za wygraną, wyjęła materiały i stwierdziła ,
że teraz mogę szyć, a Ona mi pomoże.
Nie było wyjścia, sama wybrała  tkaniny, z których miałam uszyć jej torebkę.
 Dzielnie mi pomagała, doradzała, podawała szpilki, nożyczki...
 

Pierwszy etap: zszyte kawałki i naszyta aplikacja

 
 Aplikacja wycięta z filcu, ręcznie wyszyte linie,
oczka z białego filcu i zielonych koralików.
 
 
W spodzie jest wszyta cienka ocieplinka.
 
 
 W środku wszyta jest różowa podszewka.
 
 
Wreszcie Nicola doczekała się swojej torebki.
 
 
Modelką jest właścicielka torebki.
 

I jeszcze tył torebki.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz