środa, 29 stycznia 2014

Na słodycze...



Kolejny raz stwierdzam trafność powiedzenia:
"Tylko krowa nie zmienia zdania".
 
Jeszcze nie dawno myślałam, że decoupage to, nie dla mnie, zbyt trudne...
Z Zazdrością patrzyłam na prace blogowych koleżanek...
 
Skusiłam się na bombki i wciągnęło mnie :-) 
Powoli kupuję kolejne akcesoria i preparaty i bawię się próbując kolejnych etapów i efektów.
 
Na początek zrobiłam pudełko na słodycze:
 
 
Wielkość pudełka 17.5 X 17.5 cm
Na zdjęciu nie widać, ale różyczki są udekorowane
brokatem różowym w dwóch odcieniach, a listki zielonym.
 

Całe w kolorze ecru,
wykończone koronką w tym samym kolorze
i brązowo - złotą wstążeczką.


Lukier na ciastku, babeczkach i różyczki bitej śmietany
ozdobione perełkami w płynie, co daje lekki efekt trójwymiaru.


Pudełko robiłam bez szczególnego przeznaczenia...

 
 
... moim chłopakom spodobało się i posłużyło,
jako oryginalne opakowanie na słodycze z okazji 
Dnia Babci.
 
Zdjęcia robione wieczorem, więc jakość nie najlepsza :-(
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz