piątek, 17 stycznia 2014

Ostatnie bombki.



Dzisiaj już ostatnie w tym sezonie bobki decoupage.
Powiem, że te, to są moje ulubione:-)
 
 
To jeden z moich ulubionych wzorów, 
z tej kolekcji serwetek.
 

 Użyłam pasty sabbiata.

 
Obrazek delikatnie smarowałam klejem 
i podmalowałam brokatem:
skrzydełka srebrnym, futerko w czapce białym.
 

Odważyłam się też na delikatne cieniowanie, 
dla zwiększenia efektu zimy dużo białego brokatu...
 

...niebieskie pół perełki i gwiazdki, oraz wycięte z dziurkacza
śnieżynki, wyklejone niebieskim brokatem.


 Wykończyłam srebrno-szarą i białą w gwiazdki wstążeczką, 
takimi bardzo dziewczęcymi i pasującymi do całości...
 

...zielonymi brokatowymi listkami, oraz białymi brokatowymi 
owocami głogu i gwiazdkami.

 
Bombka była prezentem, dla pewnej 10-cio latki.
 

Bardzo lubię motywy ptaków,
a ten bardzo mnie zauroczył.

 
 Druga strona, podoba mi się,
że niby ten sam wzór, a jednak inny :-)
 

Boki wykończone pastą sabbiata,
natomiast śnieg na dachu karmnika i gałązkach to pasta śniegowa.


Wykończona błyszczącymi wstążeczkami
w odcieniach brązu i złota, oraz złotymi dzwoneczkami.


 Oczywiście musiało być dużo białego brokatu.

 
Jest to jedyna bombka, jaka została u mnie, 
jest ozdobą półki i cieszy moje oczy.
 
Tym wpisem kończę sezon świątecznych prac. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz