wtorek, 5 kwietnia 2011

Kolorowa z parasolem.



Za oknem słoneczna wiosna, ale u nas nadal brakuje mi kwiatów,
ja znalazłam na to sposób.

W planach była kartka do zakładki dla Cioci.
Przeglądnęłam moje gazetki i ... wpadła mi w oko jedna karteczka pergamano:
 
 

Jest to skan magazynu Pergamano nr 56.

Ta kartka zainspirowała mnie do stworzenia mojej karteczki.
Wykorzystałam wzór parasolki z tego magazynu:
 
 
 Parasol wykonany techniką pergamano...
 
 
...trójwymiarowy.
 
 
Góra falbanki i dół -nakładana warstwa na warstwę.

Kolorystyka pierwowzoru , jak dla mnie była zbyt smutna.
 
 
U mnie rozkwitły kolorowe kwiaty, nie zabrakło też elementów deszczu.
Papier Heyda z Empiku, oraz z kolekcji "kapuśniaczek" -dwustronny z
GALERII PAPIERU.
 

Moje ulubiony motylki z dziurkacza Marthy Stewart...


 
Kwiaty z przydasiowych zapasów, listeczki z dziurkacza 1.5 cm
 
 
 
Druga strona parasola.

Małe motylki dziurkacz 1.5 cm, półperełki 4 mm
i półperełki 1.5 mm -dekoracje do paznokci.
 
 
Parasol trójwymiarowy, wystaje ponad kartkę 3 cm.
 
 
 
...i druga strona.

Jestem nawet zadowolona z efektu.
Podoba mi się ta kolorowa interpretacja i połączenie techniki pergamano ze scrapkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz