piątek, 22 kwietnia 2011

Świąteczne dekoracje.



Kilka dni temu mąż zapytał czy długo robię taką karczochową pisankę?
Wiedziałam o co chodzi, mam zrobić.
Dostałam wytyczne co do kolorystyki i zabrałam się do pracy:
 
 
Pierwsza stonowana,
w identycznych kolorach jak ta zrobiona rok temu,
 ale w tym roku dodałam wstążeczki w kwiatuszki
 z moich zapasów do kartek.
 
 
 

Druga bardziej słoneczna,
to już moja kompozycja kolorów,
 a ponieważ całej rodzince spodobały się kwiatuszki,
 więc i tu wykorzystałam ozdobne wstążki.

Pomysł na ozdobne wstążki nie jest moim pomysłem, widziałam takie , na którymś blogu, ale nie pamiętam na którym.
Jak autorka pomysłu napisze do mnie to oczywiście umieszczę to w tym wpisie.

Mój mąż  poprosił jeszcze o koszyczek z kostki mydła:
 
 
Wiosenno - świąteczny.
 
 
A tak wygląda cały świąteczny komplecik,
 jaki powędrował do koleżanki męża.
Starałam się , aby całość była dobrana kolorystycznie.
Mnie się podoba. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz