czwartek, 21 kwietnia 2011

Wymianka - książka na majówkę - czyli co przygotowałam.



Moja paczuszka wymiankowa dotarła już do OLI
dlatego mogę pokazać co przygotowałam dla Niej :
 

 Książkę "Drugie spojrzenie" Jodi Picoult i kilka drobiazgów:
 
 
 Kartkę świąteczną...


 
Koszyczek z mydła od Maryni tak mnie urzekł,
 a ręce swędziały , aby zrobić,
 więc po dokładnej obserwacji i kilku instrukcjach Maryni
 zrobiłam koszyczek:
 
 
Mój koszyczek jest wiosenny,
 aby dłużej Mógł cieszyć Olę ,
 zresztą takie były wymogi wymianki.


 Na listku przysiadła pszczoła z guziczka...
 
 
Bok koszyczka zdobi maleńka kokardka,
 a szpilki ozdobiłam perełkami w kolorze fiołków.

A całość uzupełniłam świątecznym akcentem:
 

Pisanką karczochową.


 
W tym roku miałam ich nie robić, ale ... moje ręce nie lubią bezczynności
i znalazłam pretekst do jej zrobienia:)

Warunkiem wymianki była też zakładka, ja zrobiłam trzy, ale poświęcę im oddzielne wpisy.
Jestem szczęśliwa, że sprawiłam Oli radość i trafiłam z wyborem książki
i drobiazgów.
Oczywiście było też coś dla ciała - słodkości i coś do picia :)
 
 
Nadchodzą święta, więc w pierwszej kolejności pokazuję prace o tematyce świątecznej, inne nieco później :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz