czwartek, 7 kwietnia 2011

Wyscig z czasem cz.2



U mnie teraz jest naprawdę bardzo ostry wyścig z czasem.
Ciekawe , kto wygra tę rywalizację ???
Wszystko jest podporządkowane haftowi.
A czas tak nieubłaganie się kurczy :(
 

Tak było 22.03.


Tak jest dzisiaj - na tamborku..


... a tak wygląda całość.

Haftuje mi się teraz dosyć ciężko, bo mam niezbyt wyraźny schemat z internetu, a na twarzy jest sporo krzyżyków na 1/4 kratki. Do tego schemat ma od razu zaznaczone backstiche, i niestety, gdzie nie gdzie linia zasłania symbol, jaki ma być w tym miejscu i muszę się domyślać.

Jednak wiem , że dam radę , bo muszę, tylko boję się,
czy wyrobię się w czasie ? 
 
 
  Mój aparat już całkiem odmówił współpracy :(
Do jesieni muszę poczekać na nowy, więc korzystam z aparatu syna.
Mam nadzieję, że jakość zdjęć , nie jest drastycznie gorsza ?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz