sobota, 27 sierpnia 2011

Dla mamy ...



Dzisiaj będę się chwalić.
W sierpniu miałam swoje imieniny i z tej okazji dostałam od Michała prezent.
Prezent, który sprawił mi więcej radości, niż gdybym dostała coś bardzo drogiego.
 
Chwalę się i chwalę moje dziecko:
 

Zrobił dla mnie kartkę.
 
Sam wpadł na pomysł, pojechał do cioci (mojej szwagierki, która też robi kartki).
Pomysł na wygląd i kolorystykę kartki Michał miał obmyślony.
Przy niewielkiej pomocy sam zrobił kartkę, korzystając z dziurkaczy i innych materiałów cioci.


Każdy kwiatuszek był robiony ręcznie, najpierw wycięte dziurkaczem elementy, a potem posklejane w małe różyczki.
Te niebieskie zrobił sam, białe ciocia pomogła.

 
 Dodatkowo środek jest ozdobiony.
 
Jestem dumna z Michała, tym bardziej, że to 14 (w poniedziałek skończy) letni chłopak.
 
Synku bardzo Cię kocham i jestem z Ciebie dumna !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz