czwartek, 9 lipca 2015

Ptaki do okna.



Miesiąc temu zostałam poproszona o uszycie ptaszków.

Dla mnie to nowe wyzwanie, więc najpierw przeszukałam sieć i tam znalazłam gotowe wzory na ptaki. 
Następnie z zainteresowaną osobą wybrałyśmy dwa najlepsze kształty. Ja sama dobrałam skrzydełka, z zupełnie innego wykroju, wydrukowałam wielkość kształtu wg własnego uznania. 
 Usiadłam do maszyny i w ten sposób powstały 2 szt tzw. prototypu.
Nie obeszło się bez drobnych poprawek w wykroju.   

Potem już zaczęłam szyć:




Zamówienie było na ptaszki w kolorach:


miętowym,


...różowym...


...i szarym.


A tutaj kolekcja z różowym skrzydełkami.

Ja jestem z siebie zadowolona, że kolejne szyciowe doświadczenie mam za sobą.
Zamawiająca też jest zadowolona :-)


Moje ptaki zawisły na wystawie sklepu.


Tak też zaczęła się moja współpraca, ze sklepem ARTISTICO.



3 komentarze:

  1. Kochana kolejna nauka za Tobą, poszło jak z płatka, wszyscy zadowoleni, a jak widać, nawet ptaszki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez bym była zadowolona. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez bym była zadowolona. Piękne są.

    OdpowiedzUsuń