sobota, 10 grudnia 2016

Zawieszki świąteczne cz.2



Sezon na prace świąteczne w pełni.
U mnie kolejne zawieszki wykonane technika decoupage.

Pierwsza w odcieniach brązu, idealna dla chłopca,
z papieru ryżowego.

 Dołem śnieg z pasty strukturalnej , 
mroźnie skrzący się białym brokatem.
 Płomień świecy mieni się neonowym brokatem, 
a padające płatki śniegu imitują małe, błękitne pół perełki.
 Całość wykończona wstążką jasnobrązową,
 z motywem złotych gwiazdek, kremową satynową, oraz złotą gwiazdką.

 Druga zawieszka w odcieniach różu.
Motyw bałwanka pochodzi z tego samego arkusza papieru ryżowego, 
co poprzednie bałwanki na zawieszkach.
 Dołem śnieg z pasty strukturalnej i białego brokatu.
 Góra wykończona szarą wstążką z motywem zimy, 
oraz błyszczącą różową i różową gwiazdką.
 Ostrza łyżew błyszczą srebrnym brokatem.

Zawieszka trafiła do pewnej małej dziewczynki.
Pani, która ją kupiła  poddała mi pomysł na jej wykorzystanie. 
Zawieszka była doczepiona do prezentu mikołajowego z podpisem dla kogo jest przeznaczony.

Ja sama na to bym nie wpadła. 
Potem zawieszka została ozdobą w pokoju dziewczynki.

2 komentarze: