środa, 28 marca 2012

Kawowy lodówkowiec.



Ostatnio coś mam problem z dostaniem się do komputera.
Stacjonarny nadal czeka na zawiezienie do naprawy,
a rodzinka korzysta z mojego laptopa.
A ja właścicielka, nie mogę się doprosić o chwilkę dla siebie.
 
Korzystając, że się udało, pokażę co powstało ponad dwa tygodnie temu:
 
 
Notes na lodówkę, do kuchni w brązach,
gdzie występują motywy z kawą.
 
Słoneczniki wykonałam własnoręcznie wg. tego kursu.
Środki słoneczników, wykonałam z kawy mielonej, a jako uzupełnienie dekoracji użyłam ziaren prawdziwej kawy:
 
 
Pomysł z kawą jest moim własnym pomysłem.
Jest to oczywiście dodatek do prezentu dla kogoś wyjątkowego.
 
Nieskromnie powiem, że jak zobaczyła go moja lekarka ,
z którą pracuję i która mnie też leczy to musiałam pilnować notesu, bo chciała go zabrać.
Był robiony z myślą o kimś, dlatego go nie dałam, ale niebawem powstanie podobny dla Lekarki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz