środa, 9 września 2015

Przepiśnik - nagroda w konkursie...



W połowie sierpnia Pani Magda z KALEJDOSKOPU CODZIENNOŚCI
zwróciła się do mnie z pytaniem , czy zechciałabym być sponsorem
nagrody w jej konkursie.
Chętnie się zgodziłam i przygotowałam zeszyt na przepisy kulinarne:


Papier  ScrapBerys, z kolekcji:
"I love Cooking"



Na wewnętrznej okładce jest kieszonka na drobne notatki.


Wewnętrzne okładki z tej samej kolekcji ScrapBerys.
Każda moja praca jest opatrzona moim logo.


Jeszcze tylna okładka. 
Bardzo mi się podoba ten papier,
 zarówno kolorystyka, jak i owocowe wzory. 
I jest taki na czasie pełen jesiennych owoców.


Do zeszytu dołączam sówkę w jesiennej, 
ciepłej kolorystyce.

Papiery, wkład do przepiśnika, pół perełki,tasiemki i zawieszka zakupione w sklepie ARTISTICO.

Konkurs jeszcze trwa na FP KALEJDOSKOP CODZIENNOŚCI 
 i można powalczyć o te nagrody, oraz zobaczyć nagrody innych sponsorów. 
Serdecznie zapraszam do zabawy :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz