środa, 16 września 2015

Słoneczniki



Dzisiaj dla odmiany coś w technice decu - praca archiwalna.
Jesienią dwa lata temu, ponownie zmierzyłam się z decu. 
Najpierw powstała butelka, a potem chciałam spróbować spekań.
  I tak efektem zabawy jest ozdobna deseczka na ścianę w kuchni. 


Kocham słoneczniki, są takim ostatnim tchnieniem lata.


Do spękań użyłam  lakieru dwuskładnikowego.


Użyłam go na całej powierzchni.


W spękania wtarłam pastę woskową
 w kolorze metalicznego brązu. 

Niestety przeżyłam chwilę strachu, bo cała deseczka zmieniła kolor, a ja nie wiedziałam co zrobić. 
Na szczęście jest internet, są koleżanki, które w tej technice są biegłe i dowiedziałam się, że wierzch trzeba zmyć terpentyną.

  
Jak na początek moich zmagań z tą techniką, jestem zadowolona, a deseczka, do dziś wisi na ścianie w kuchni.

 A zabawa z decu spodobała mi się i powstały kolejne prace.

1 komentarz: