poniedziałek, 5 grudnia 2016

Świąteczna zawieszka.



Dzisiaj ponownie wpis z kategorii tych archiwalnych,
 a że święta tuż, tuż, to i tematyka świąteczna.

Zawieszka świąteczna, która miała być w tonacji złota
 i raczej  stonowana, dla starszej Pani.

  Chyba udało mi się spełnić prośbę,
 jest stonowana.

 Zawieszka wykonana jest techniką srapbookingu,
użyłam świątecznego papieru 3D.
Owoce ostrokrzewu w wianuszku na głowie, wyklejone drobniutkimi, czerwonymi cyrkoniami do paznokci. 

 Na sklejkę w kształcie bombki nakleiłam 
papier świąteczny do scrapbookingu, w kolorze starego złota.
W środki śnieżynek  wkleiłam drobne złote gwiazdeczki  do paznokci. Brzeg wykończyłam ozdobną taśmą pasmanteryjna w kolorze złotym.

 Góra wykończona czerwoną wstążką w złote kropeczki
i mniejsza złotą, oraz zielono-złotym sznureczkiem.
Dodatkowo gorącym klejem wkleiłam drobniutkie szyszki, zerwane na spacerze z psem i delikatnie posypane złotym brokatem.

Zdjęcia robione na szybko ,wieczorem , przy sztucznym świetle, więc nie oddają prawdziwego uroku zawieszki.

Obdarowanej Pani bardzo się podoba, 
a to przecież jest najważniejsze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz