czwartek, 5 maja 2011

I już po ...



Czas biegnie nieubłaganie i już po uroczystości.
Była piękna Msza św. z uroczystą oprawą.
Oleńka była bardzo przejęta i wyglądała prześlicznie: 


Było zimno, ale zaświeciło słońce.

A tak wygląda już oprawiony obraz:


Rama idealnie pasuje ...


Upominek bardzo się podobał.


Już o tym wspominałam ( na starym blogu), że I komunie w mojej rodzinie mają związek z ważnymi wydarzeniami związanymi z Błogosławionym Janem Pawłem II.
 
Pół roku przed moją komunią Karol Wojtyła został wybrany na Papieża.
Dwa tygodnie po mojej komunii czerwiec 1979 przylatuje na I pielgrzymkę do Polski i odwiedza jeden jedyny raz moje miasto.
 
Miesiąc przed komunią moich synów odchodzi do domu Pana.
W szóstą rocznicę I komunii moich synów, a jednocześnie w dniu Komunii siostrzenicy zostaje Beatyfikowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz