poniedziałek, 23 maja 2011

Majowe czytanie.



Dzisiaj chcę polecić skończoną kilka dni temu trylogię Katarzyny Michalak:


Pierwszą część :"Poczekajka" przeczytałam już po raz kolejny.

Na kilku blogach już widziałam recenzje tych książek, dlatego nie będę ich streszczać, jednak, nie mogę nie napisać moich wrażeń po przeczytaniu trylogii.

 Są to fantastyczne książki, pogodne , wesołe, a jednocześnie można uronić nad nimi łzę.
 
Książki , przy których nie można się nudzić, napisane z humorem, opisują losy młodej Pani weterynarz Patrycji i Jej Przyjaciół.
Fantastycznie opisana praca ze zwierzętami w ZOO, nasycona humorem, trochę magii, czarów, przyjaźń i miłość .
Super dialogii, zabawne historie, niespodziewane zwroty akcji, trzymające w napięciu do ostatniej strony.
Książki, przy których w jednej chwili śmiałam się do łez , a w innej płakałam jak bóbr.
Książki, które zaczynając czytać pierwszą stronę nie mogłam się oderwać póki nie skończyłam czytać ostatniej.
Książki , przy których zapomniałam o Bożym świecie, a kończąc jedną część zaraz sięgałam po następną.
W końcu książki, do których z przyjemnością wrócę, nie raz i nie dwa ,tak , jak wracałam do "Ani z Zielonego Wzgórza".
 
Polecam przeczytanie każdemu, kto ma ochotę na chwilę relaksu i odpoczynku od pogoni dnia codziennego, kto ma ochotę na lekką i przyjemną lekturę i kto ma na tyle dużo czasu, aby  przeczytać je jednym tchem.
 
Na półce czekają kolejne dwie książki tej autorki.
 
A już wkrótce kolejne pozycje warte przeczytania, bo robótkowo się lenię. Zmęczył mnie psychicznie haft na czas i teraz korzystam , że nic nie muszę tylko ewentualnie mogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz