poniedziałek, 31 października 2011

Pergamano czarno - biała.



Na blogu ZRÓB TO  jest bardzo ciekawe wyzwanie.
Jak  tylko zobaczyłam temat wyzwania :
Czerń i Biel
od razu wiedziałam, jaką zrobię kartkę. Wzór od dawna czekał aż przyjdzie czas na jego wykonanie. Kolory biało - czarny wydawały mi się początkowo smutne i miałam przerobić kartkę na kolorową.
Wyzwanie zainspirowało mnie do zrobienia kartki
 właśnie czarno - białej.
 

Pierwszy etap powstawania kartki.


Wzór pochodzi z archiwalnego nr  czasopisma Parchment.


Od początku zauroczyły mnie liście bluszczu w tej kartce.


Jak to zwykle  u mnie wzór nie jest w 100 % taki jaki w czasopiśmie.
 Troszkę zmian wprowadziłam.

 
Wbrew pierwotnym obawom kartka wcale nie jest smutna, mimo, że jako tło użyłam czarny papier perłowy.
 
Zdjęcia troszkę nieudane , bo z racji pory roku robione przy sztucznym świetle.
 
Kartkę zgłaszam na wyzwanie na blogu ZRÓB TO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz