piątek, 31 lipca 2015

Sówka



Uszyłam już kilka poduszek - sów (jeszcze, nie pokazywałam ich ),
 a teraz przyszedł czas na wersję mini sówki.

Wykrój znalazłam w zasobach neta, niestety nie pamiętam gdzie, bo zapisuję ciekawe wzory na pendrive, a potem nie wiem skąd je mam :-(

Wykrój dostosowałam do moich potrzeb i uszyłam pierwszą sówkę:

 
Oczy i nos z filcu.

 
 Sówka jest nieduża: 22 x 18 cm
Dla porównania stoi przy świeczce.


Sówka usiadła na wystawie zaprzyjaźnionego
 sklepu hobbystycznego ARTISTICO.




Bardzo był u nas potrzebny taki sklep.
Teraz mam, gdzie kupować przydasiowe drobiazgi,
 jak np. filc na oczy sówki.

Niebawem powstaną kolejne sówki, bo bardzo fajnie się ją szyło i spodobała się dzieciom.
 A ekspertem, jak zawsze są moje siostrzenice i ich koleżanki. 
Kiedyś byli moi synowie, ale teraz już nie są dziećmi i mają  inne zainteresowania.

 

2 komentarze: