środa, 30 listopada 2016

Etui na netbooka



Dawno nic nie szyłam, ale zostałam zmobilizowana,
 zamówieniem na etui do netbooka, dla ośmiolatki.
Zamówienie dostałam na kilka dni przed urodzinami i miał być
 z myszką Miki.

 Nie zastanawiając się zbyt długo zaczęłam szycie.

 Niestety w Polsce jeszcze nie ma materiałów z myszką Miki, a te dostępne za pomocą internetu, są kosmicznie drogie. 
 Czas oczekiwania jest długi, a tu czas naglił. 


Poradziłam sobie robiąc aplikację.
Po raz pierwszy pikowałam wzór przy użyciu stopki do cerowania.
A wzór główek Miki, pikowałam po kartce z wzorem.
Kolejny krok do przodu w nauce :)

Spełniłam oczekiwania i jest Miki w aplikacji, pikowaniu 
i na taśmie wykończeniowej wygrzebanej z moich zbiorów tasiemek.

 Zakończenie zamka, zrobiłam ozdobnie.

 Wnętrze etui z tkaniny z motywem Miki 
i wszytym uchwytem...

 ...do przypięcia pendriva.

 Całość spełniła oczekiwania zarówno zamawiającej ,
 jak i solenizantki.
A to dla mnie wielka radość.

Muszę się poprawić i robić zdjęcia, jak dawniej aparatem. Tym razem chciałam szybko i na skróty, robiłam telefonem, ale jakość ich jest kiepska. Niestety, to nie jedyne zdjęcia do bloga robione telefonem.

1 komentarz:

  1. Przepiękny, aplikacja naszyta perfekcyjnie. Wykończenie i detale i to w tak krótkim czasie. Mirko Brawo

    OdpowiedzUsuń