poniedziałek, 28 listopada 2016

Zawieszki świąteczne cz 1.



Po dzwoneczkach powstały zawieszki w kształcie bombki.

Po ptaszkach moimi ulubionymi motywami świątecznymi
 są bałwanki i pingwinki. 
Dzisiaj  zawieszki wykonane techniką decoupage, ze słodkimi bałwankami w kolorze niebieskim.

 Zawieszka ozdobiona pastą śniegową Snow Paste
 i Snow Pen z Penart, białym brokatem,
 oraz drobnymi błękitnymi gwiazdeczkami .

Wykończona błyszczącą szafirową wstążeczką,
białą oraz białą gwiazdką z taśmy pasmanteryjnej.

Motyw bałwanka to świąteczny papier ryżowy.

Druga zawieszka bardzo podobna do pierwszej.
Użyłam tak jak przy pierwszej pasty śniegowe, 
biały brokat, oraz mieniące się gwiazdeczki, ale nieco większe niż te użyte przy pierwszej zawieszce.

 Wykończenie błękitną wstążką z motywem śnieżynek,
 białą, oraz mini pomponikami z taśmy pasmanteryjnej.

 Motyw bałwanka, z tego samego arkusza
papieru ryżowego.

 Dawno nie pisałam tutaj nic i stwierdzam, że wiele rzeczy mi uleciało, 
a teraz przypominam sobie od nowa jak się pisze, wstawia zdjęcia... :)

W tym czasie przybyło mi lat, wzrok , którym tak się szczyciłam pogorszył się znacznie. 
Odkąd zaczęłam pisanie 8,5 roku temu poznałam wiele technik hobbystycznych, uzbierałam dużo akcesoriów i "przydasi", co boleśnie odczułam przy ostatniej przeprowadzce.
Obecnie doszłam do wniosku, że nie będę robić wszystkiego po trochu. Pragnę wrócić do mojego pierwotnego hobby czyli haftu, o ile wzrok pozwoli, oraz zostanę przy szyciu.
Przez jakiś czas jeszcze będę się zajmować innymi technikami, ale sporadycznie, na tyle, na ile mam zaplanowane wcześniej prace. 
Powoli będę pozbywać się akcesoriów, mam nadzieję , że zdążę przed kolejną przeprowadzką :)
Cieszę się, że dzięki Wam blogowe koleżanki zdecydowałam się i nauczyłam wielu technik. Pomogło mi to jak przez jakiś czas zastępowałam moją siostrę w Jej sklepie hobbystycznym.
Wiedziałam o co klienci pytali, czego szukali, potrafiłam doradzić...
Zdobyłam wiedzę nie tylko teoretyczną, ale też praktyczną, potrafię docenić trud i wartość rękodzieła.
A po co to piszę?
Ten blog ma w swojej zawartości wiele różnych prac, ale za jakiś czas, jak pokażę wszystkie moje archiwalne prace, będzie bardziej jednolity, monotematyczny. 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz