sobota, 26 listopada 2016

Świąteczne dzwoneczki.



Za oknem prawdziwa zima, śnieg, ośnieżone drzewa, taka pogoda wywołuje u mnie pozytywne emocje i mobilizuje do działania.

Do świąt niespełna miesiąc, więc czas pokazać co powstało z tej okazji.
Tym razem są to ozdobne zawieszki-dzwoneczki wykonane techniką decoupage.

 Ptaszki to bardzo wdzięczny temat dla prac świąteczno-zimowych.

Imitację padającego śniegu,
 wykonałam białymi perełkami w płynie-Pearl Marker

Całość wykończona biało - bordowymi wstążeczkami z dodatkiem złota.
Kto mnie zna, to wie, że przykładam dużą wagę do kolorystyki, 
czy to w pracach , czy ubiorze.

 A tak prezentuje się w całości.

Druga zawieszka też z ptaszkiem, który mnie urzekł.
Pewnie dlatego, że zimą lubię obserwować ptaki na drzewach.

 Bardzo mi się podobają wszelkie motywy z ostrokrzewem, 
który miesiąc temu po raz pierwszy zobaczyłam rosnący, na żywo.

 Góra wykończona wstążkami pod kolor motywu i imitacją owoców głogu.

 Motyw wykończony pastą śniegową,
czerwonymi pół perełkami,oraz brokatem zielonym i białym. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz