środa, 3 września 2008

Obozowe wspomnienia cz.2 - Michał



Obóz był zorganizowany w gospodarstwie agroturystycznym "Sosnowe" , w dolinie Narwi między Łomżą i Ostrołęką , w małej miejscowości Zbójna. Gospodarstwo jest położone w lesie sosnowym, a do najbliższego sąsiada jest 2 km. 


Mapka pochodzi ze strony gospodarstwa " Sosnowe" - www.sosnowe.com.pl
Na tej stronie jest też więcej informacji o gospodarstwie. 
 
 
W drodze na jazdę 
 
 
Czekając na swoją jazdę
 

 Lekcja pierwsza


 Już samodzielna jazda


 Scena zbudowana na potrzeby teatrzyku kukiełkowego
 i organizator obozu.

 
Na terenie obozu , z szefem obozu
 
Organizator obozu , to prywatnie mój wujek. Wspaniały człowiek, mgr pedagogiki specjalnej, Prezes WO Polskiego Towarzystwa Hipoterapeutycznego. Odkąd pamiętam kochał młodzież , bardzo ją ceni i organizuje obozy integracyjne. Ja i moja siostra jako nastolatki jeździłyśmy z nim na obozy mieszane; dzieci niepełnosprawnych i zdrowych. Obozy te są niepowtarzalne , bardzo odbiegają od tych tradycyjnych. Ja mam w pamięci wspaniałe wspomnienia z tamtego okresu. Chłopcy też mile wspominają ten obóz i już planują przyszłoroczny wyjazd. Z wujkiem mam bliski kontakt mimo, że mieszka w Warszawie, bo wszystkie święta spędza u moich rodziców. Często też organizuje wycieczki w góry i wtedy też się spotykamy. W tym roku na przełomie września i października zaplanowane jest spotkanie uczestników obozu i wycieczka na Turbacz. Moi chłopcy już się szykują na tą wycieczkę.
 
 
 Jazda w terenie 




Wielka miłość - Koń Wichura , na którym Michał stale jeździł


 ...a teraz jest wielka tęsknota 


 Wycieczka na noc do zaprzyjaźnionego gospodarstwa , 
oddalonego o 20 km. 

  
ta sama wycieczka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz