poniedziałek, 8 września 2008

Nero w kąpieli.







Kiedyś pisałam , że colli , wbrew fałszywym poglądom nie wymagają dużo pielęgnacji. Jednak przynajmniej dwa razy w roku trzeba je wykąpać. Minęło lato, Nero spędzał czas na wsi , więc teraz nadszedł czas , aby go wykąpać. Kołnierz tracił już swój piękny srebrzysto- biały kolor. Zaczyna też zmieniać sierść , po kąpieli szybciej to minie.


 
Pani mnie woła do łazienki



Kazała mi wejść do wanny , więc posłusznie wchodzę



... Pani mnie kąpie, nawet to lubię



Dużo wody potrzeba , aby mnie zmoczyć, mam gęstą sierść



Pani wylała na mnie dużo szamponu i nie widać



Już po kąpieli, ale łazienka zaparowała


 
teraz muszę się dobrze wytrzepać, biegam po domu i się trzepię



Łukasz ubrał mi swój szlafrok



Prawda, że jestem czysty i elegancki???



Teraz jest mi ciepło i czas odpocząć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz