wtorek, 19 sierpnia 2008

Wspólne spotkanie w Zakopanem cz.1



Dzisiaj udało mi się zrealizować spotkanie ze znajomymi znad morza. Co prawda bardzo źle się czułam, zażyłam tonę leków i tyleż samo zabrałam ze sobą , ale pojechliśmy z Michałkiem na spotkanie. Dla niego to była ostatnia okazja na spędzenie wspólnego czasu ze swoją koleżanką.
Jak to w życiu bywa przed samym wyjazdem zaczęły się przeciwności losu. Ze śpiwora , który chłopcy mieli na obozie wyszła jaszczurka i zamiast iśc na autobus zaczęliśmy w domu polowanie na jaszczurkę, które zakończyło się sukcesem:)) 
 
 Z małym opóźnieniem dotarliśmy do Zakopanego. 
Dzień przepiękny i upalny. Naszym znajomych zabraliśmy na zabytkowy cmentarz na Pęksowym Brzyzku :

Grób Kornela Makuszyńskiego


 Potem zrobiliśmy sobie spacerek po Krupówkach,
 po drodze dokupiłam resztę brakujących mulin
 Postój dorożek

 Michał i Kasia
 
Ja z Bożenką
 ( dwie pielęgniarki, tylko z różnych stron Polski) 
 
Owca i miś szukają chętnych do zdjęć

 Potem spacerowaliśmy Równią Krupową i podziwialiśmy widoki Tatr:
 
 Widok na Gubałówkę
 Panorama Tatr
 Widok na Giewont  
 
Na koniec musiałam odwiedzić miejsce do, którego mam sentyment i pokazać go mojej koleżance. Tym miejscem jest "Biały Domek" , w którym kiedyś było Medyczne Studium Zawodowe. W tym budynku na parterze była klasa i pracownie pielęgniarskie, a na piętrze były pokoje internatu. Przez pierwszy rok nauki zdobywałam wiedzę medyczną , w drugim roku  mieszkałam  w internacie.
 
 Kiedyś to miejsce wyglądało o wiele lepiej , a sam budynek był naprawdę biały.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz