sobota, 23 sierpnia 2008

Zauroczenie i bezradność.



 Dzisiaj mam tzw. lewy dzień. Nic mi się nie chce i na nic nie mam sił. Nadal źle się czuję. Pół dnia spędziłam w łóżku oglądając filmy na DVD. A w przerwie grzebałam po internecie oglądając różne stronki z haftami. Trafiłam tam na wzór , który już kiedyś mnie zauroczył, niestety nie zapisałam sobie wtedy stronki , na której go widziałam.
Dziś go odnalazłam:


  Zdjęcie to pochodzi ze zbiorów "maata" na fotosiku, dokładnie z tej stronki:
www.maata.fotosik.pl
z albumu pt: " Arabka"
mam nadzieję , że właścicielka wybaczy mi , że zapożyczyłam od niej to zdjęcie. 
 
 Jest tam i wzór, niestety nie ma opisu koloru nici i drugie pół dnia usiłowałam  dobrać kolory przy pomocy mojej palety kolorów DMC. Niestety nic mi z tego nie wyszło i jestem rozczarowana. Może kiedyś uda mi się zdobyć ten zestaw do haftu lub legendę kolorów z nr nici.
 
 Wszystkim dziękuję, za odwiedziny i pozostawione tu miłe słowa. Tym , które troszczą się o stan mojego zdrowia dodam, że prawdopodobnie nabawiłam się wrzodów i jest to teraz stan ostry, dlatego dolegliwości tak długo trwają. Dziękuję Wam za troskę i proszę o cierpliwość , obiecuję, że do haftu wrócę.
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz