wtorek, 5 sierpnia 2008

Metryczka cz.2



Bardzo wolniutko, ale coś przybyło na mojej metryczce. Niestety nagła zmiana pogody jak zwykle wywołała u mnie migrenę.  Dobrze, że nie ma dzieci przynajmniej mam spokój.


 Wzory do tej metryczki przysłały mi Lucynka i Edyta:
 www.haftowany.blox.pl
www.mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl
 
Dziękuję wam dziewczyny, jesteście jak zawsze niezastąpione:))
 
 Obozowe wieści: 
 
 To praktycznie brak wieści. Dzieci zapomniały o rodzicach i o tym ,że mają komórki. Jednak udało mi się dodzwonić do starszego syna. Wiem, że w nocy pod namiotem było trochę zimno,a poza tym jest super. Mieli już pierwsze obowiązki przy zwierzętach , a wieczorem mieli mieć pierwszą lekcję jazdy konnej. 
 
W tym gospodarstwie jest zorganizowany  obóz: www.sosnowe.com.pl
Jest to integracyjny obóz dla niepełnosprawnych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz