piątek, 8 sierpnia 2008

Dziś kulinarnie.



Dzisiaj trochę kulinarnie , ponieważ mój syn Michał uwielbia wszelkiego rodzaju sałatki i w każdej ilości to często je robię. Dzisiaj zrobiłam jedną z jego ulubionych, a przepis dała mi jakiś czas temu moja mama, ja nieznacznie ją zmieniłam . Sałatka jest bardzo prosta i sycąca.
 
Składniki:

2 zupki Knorr  nudle "ser w ziołach"
1 puszka kukurydzy
1 cebula
1 pęczek rzodkiewek
1 młoda cukinia
3 pomidory
4 ogórki małosolne
2 łyżki oliwy z pestek winogron
3 łyżki majonezu kielecki 
 


 
  ja mam swoje ogórki 
 
 
  Wykonanie:  
 
Makaron z zupek drobno pokruszyć i dodać zawarte tam przyprawy. 
 
 
Cukinię umytą , ze skórką kroimy w kostkę.  
 
 
 Rzodkiewkę ucieramy na tarce o grubych oczkach. 
 
 
 Cebulę, ogórki i pomidory kroimy w kostkę, wszystkie składniki dodajemy do pokruszonego makaronu z przyprawami. Wsypujemy kukurydzę i dodajemy oliwę. Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i odstawiamy na 30 min (aby makaron pod wpływem soku z warzyw zmiękł). 
 
 
 Na końcu dodajemy majonez , dokładnie mieszamy i zostawiamy jeszcze na kilka minut. 
 
 
 SMACZNEGO!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz